Sunday, June 14, 2009

Pt anonim care postat comment la "zahar...."

Personal, nu consum sare si zahar de peste 2 ani, aproape 3....nu m'a interesat mult aceasta reteta decat dpdv al pierderii calciului, care e f important pt sanatatea de azi si maine a individului. Daca ai sa gandesti negativ in privinta apei de robinet, te vei imbolnavi sigur inainte de a o consuma...in biserica se pupa icoanele si de catre cei care pot transmite bolile in acest mod; dc nu se intampla acest fapt, si nu e Crucea Rosie la intrare in biserici? Nu e f important ce e in acea apa de la robinet...f important ce e in capul celui care o bea: daca te gandesti ca maine iti vei pierde serviciul, asha va fi, daca te gandesti ca prietena te va lasa, asha va fi, daca te gandesti ca nu esti destul de respectat, continuu o sa te "frece" la creier aceasta neimplinire, de gandesti ca vei lua o boala de la apa de robinet, asha va fi. Boala nu va veni pe teava de apa, ci din capul tau, acolo are loc producerea primara a bolii. Formele gand te fac slab si nevolnic, te mai miri ca totul iti e potrivnic? Tu esti cel mai mare dusman al tau, initializandu'ti propria distrugere. In schimb, zaharul chiar iti mananca calciul din organism, indiferent de gandirea ta :)) Ideal e put sau apa de izvor, daca ai put in curte, pana la robinet final, cat mai putine coturi de 90 grade, care "omoara" dpdv energetic apa. Fiind de veghe pt tara, cu imagini f clare imi readuc in creier amintirea urmatoare: plecam fara apa in bidoane dimineata la ora 2, in mars de 20 de km. ajungeam, executam tragerea, apoi reveneam la unitate, tot fara apa in bidoane. Ajungeam la orele 17.00....si vara nu'i ca iarna (bine ca am contemporani in ai cita :)) ) , dedeam mormolocii la o parte cu dosul mainii si beam apa din balta formata intr'o vaioaga la cativa km de finalul marsului, pentru ca alta posibilitate nu aveam si nici nu era voie a ne apropia de puturi. Era un fel de "Asa s'a calit otelul", dar era ok, pt ca: cum ar fi fost ca 4 - 500 de oameni sa tot faca pipi in cursul unui mars pe un drum national, fara paduri sau toalete individuale:) (wow) Niciodata, si au fost multe marsuri de acest fel, si de fiece data situatia cu apa se repeta, plus control sa nu ai sticle cu apa...dar niciodata nimeni nu a avut probleme de sanatate. De ce? toti aveau credinta ca acea apa le e benefica, si chiar era:)) In momentul in care o beai, ti se parea ca cea mai buna bere rece e minciuna pe langa mult dorita inghititura de apa cu mormoloci. Nu apa de la robinet e problema, apa ce ajunge in casa, ci ce anume aduci tu si sotia in casa, si nu pe teava, care e mica, ci pe usa... Forme gand, perceptii, sentimente de culpa, de iubire, de ura, de tristete, nu ai iertat parintii, ai lovit o pisica cu piatra, ai faramat un carabus cu talpa piciorului, te'ai uitat la pulpele colegei de birou, ai injurat, ai scuipat aiurea pe strada o flegma....tinere "anonim" astea sunt adevaratele probleme cu care te confrunti si nu ai habar. Una din problemele tale personale de exemplu e frica. Ai sa spui ca nu's nici terapeutul tau si nici duhovnic. Ti'e frica a te prezenta...pe mine nu ma deranjeaza, pentru ca nu locuiesc cu tine, nu dorm cu tine, dar aceasta actiune a ta, acest mod de a accesa o discutie, cu frica, te marcheaza si te influenteaza si astazi, si cateva actiuni maine, si mai tarziu cred. De ex astazi citesti postarea de la mine ca si raspuns la atitudinea ta de frica, maine vei face altceva si un alt tip mai destept decat mine - care vreau sa te lamuresc sa nu mai faci astfel de greseli daunatoare spiritului tau, care va primi raspuns la frica ta - iti va spune si el ceva, si uite cum frica ta va face ceva ca tu sa suferi. Cine e generat aceasta stare? decat tu? si nu neaparat tu, entitatea tu , "anonimul", ci rationalul din tine, care e rational - gandeste functie de niste date, si te anunta ca nu e ok sa dai numele, ci sa stai underground. Arata'i rationalului ca face pe el de mandru si interesant ce se da in calculele lui, si data viitoare, nici ca ma refer la -anonim postare- ci in cotidian, fii fara frica, nimeni nu vrea sa te snopeasca in bataie, nimeni nu'ti vrea eu'l tau, nimeni nu vrea sa te simti slab in comparatie cu el si ceilalti, ci lumea chiar te iubeste, esti ca si toti ceilalti care beau apa de la robinet, si care nu au nimic de reprosat acestei ape de f buna calitate:) Apa nu are nimic, e ok, dar daca - sa zicem societatea de distributie a apei va face anunt: "fierbeti apa, nu e buna de baut", ai sa'mi dai dreptate ca formele gand sunt cele mai puternice arme, si au cel mai mare efect cu minim de investitie; in secunda 2 cazuri de imbolnaviri la spitale vor fi gramada, pt ca populatia sta pe TV, ca aia e viata "pe verticala", nu are parte de info reala si cu valoare, iar faptul ca sta la et 7 il si marcheaza - "-aoleo, daca nu e apa, tre' sa car de la put, e nasol", si uite cum chiar va cara de la put, urmare a propriei gandiri :)) Tinere, esti ca si mine, acelasi nr de cromozomi, tot 2 emisfere cerebrale, o gandire, 2 ochi....rezoneaza cu ce e ok la mine in cap, ce nu e ok - uita, pt ca altfel vei intreprinde ceva ce nu e actiune, ci reactiune, si spre deosebire de prima care e benefica, a doua nu e. Repet: zaharul chiar e distructiv, apa de la robinet nu, decat in masura in care tu iti alimentezi rationalul cu informatii in acest sens.

Iubire si Lumina!

6 comments:

Anonymous said...

Buna,sunt econinja,am ales varianta anonim dar cu pseudonim,ca nu am putut sa ma inscriu. Citesc cu interes lucrurile rebele,cu bun simt si ratiune.DAR o critica constructiva:de ce trebuie pus intr un sigur rand:lovirea unei pisici,uciderea unui carabus cu :uitatul la pulpele colegei?a maltrata ,a ucide un animal care e: SUFLET cu o constiinta ,ratiune elementara,cu sentimente la fel de mari ca noi,dar cu simturi mult mai dezvoltate ca noi,o fiinta inocenta cu adevarat Divina,este la fel de grav ca si cum am face la un om bun.Nici cei rai nu trebuie sa moara ci sa se schimbe dar in unele cazuri Artele Martiale sunt vitale.A te uita la pulpele cuiva este ceva Divin.Sexul este viata ca din el ne nastem.Asa ca nu ma consider si nu consider pe nimeni in acelasi loc cu criminalii,degeneratii,daca ma uit la o fata cu pofta erotica.E drept si eu conditonez sexul:sa nu fac rau in numele sexului,si am preferintele mele etice ,deoarece sunt Vegansexual,adica fiind Vegan nu accept sa am relatii cu femei,fete care sunt carnivore sau poarta cadavre ca piele sau blanuri pe ele.Ma dezgusta sa fac amor cu...scuze ,NU vreau sa supar pe nimeni,NU o fac din rautate...dar nu vreau sa fac amor cu un:cavou.Trebuie sa fim toleranti cu mentalitatile care nu fac rau,si sunt altfel ca ale noastre.In rest e interesant blogul,asa prin fuga am citit cate ceva,dar am sa revin.

atlanthman said...

Multumesc pentru raspuns, si retrag acuze nefondate cu obiect caracter. ID mess yahoo daca ai dispozitie pentru a dezbate "pulpele colegei":), al meu e florinus63.
Iubire si Lumina.

~PakKaramu~ said...

Visiting your blog

Ramona-Irina Negru said...

Foarte frumos ...puterea gandului , inseamna ca nu prea avem puterea asa de dezvoltata , caci alfel aceasta tara ar fi plina de oameni avuti , inteligenti si ...plini de tot ce este bun , ca cine isi doreste raul ?? Sau ni-l dorim :)) cine stie...FRumos blog..

Specii de oameni said...

"Am fost creeat cu putere divina. In mine este putere divina. Eu sunt propriul meu dumnezeu pentru ca in mine este putere divina. Eu sunt Eu. Iar can toti vom muri, ne vom dizolva intr-un Dumnezeu Universal.

Anonymous said...

m-am intepenit aici si nu vreau ies repede... destinul meu a fost bland cu mine insa, acum imi mai da o sansa... multumesc! am o mare bucurie gasindu-te, nu sunt singur deci, atata lume ne ajuta in fiecare zi si noi suntem guvernatorii universului... am coborat pe pamant si am gasit aici ce-am cautat in... alta parte. inca o data multumesc!