Tuesday, October 12, 2010

Click aici, si intelegi unde suntem

Sfatuiesc pe cei ce ajung la documentul la care am facut trimitere sa'l citeasca fara credinta ca ar fi un SF. E foarte usor si comod acest fapt, dar nu este un SF. Numai aceasta lectura nu e suficienta a intelege amploarea fenomenului, dar primii pasi sunt deja facuti, si nu va mai trece mult timp pana intregul adevar va fi aratat tuturor. De mii de ani minciuna si ascunderea adevarului a fost un sport care a ajuns ca orice lucru manifestat in plan fizic  - nastere-viata-moarte - la final. Cei care l'au inventat bazandu'se pe perceptii gresit percepute de mintea umana urmare a credintelor inoculate de sisteme -social, politic, militar, religios, cultural - probabil vor cere time-out, sau vor mai incerca o amanare; insa nu cred ca mai este cineva care sa vrea sa se intrebe: "Ce caut eu in viata mea?", "Cine sunt Eu?", "Ce sunt Eu?" si sa nu afle raspunsul.

Pace si Lumina

No comments: