Thursday, May 24, 2012

Vindecarea cancerului

Mă numesc David Triplett şi m-am vindecat de cancer de piele folosind ulei de canabis. Acum câţiva ani, am avut două leziuni excizate de pe vârful nasului. În 2009, aceste leziuni au început să reapară în câteva locuri. M-am dus la doctor şi mi-a dat o reţetă pentru o cremă. Mi-a spus să-mi dau cu cremă pe toată faţa şi pe gât. Deasemenea mi-a spus să aştept până după concediu ca să o folosesc, pentru că înroşeşte pielea. Am căutat pe Google crema aceea şi am vazut că era de fapt chemoterapie. Apoi am gasit jurnale cu poze ale unor oameni care au folosit crema respectivă. După cum vedeţi, fotografiile sunt cam alarmante. După ce am văzut ceea ce poate face crema chemoterapică, m-am decis să caut ce alternative mai sunt. De curând, prietena mea Jennifer mi-a trimis un film despre Rick Simpson, care vindecă cancerul cu ulei de cânepă. Se numea "Fugi de tratament" ("Run FROM the Cure") aşa că am hotărât să încep de acolo. După ce am văzut "Fugi de tratament", am început să caut. Am fost extrem de surprins de cât de multă informaţie era disponibilă! Am gasit câteva filmuleţe.

Cancerul de sân ucide peste 41.000 de femei americane în fiecare an. Cercetători în laboratoarele din San Francisco se străduiesc să reducă acest număr şi o fac cu o armă neobişnuită: Marihuana. Nu este doar THC (tetrahidrocanabinol) aceşti perişori conţin CBD (Cannabidiol) un alt compus chimic valoros. Suntem fascinaţi de ceea ce am descoperit! Şi ceea ce am aflat este că compusul numit Cannabidiol este deosebit de eficace în inhibarea formei agresive a cancerului de sân. Am descoperit, în ciuda pregătirii mele în medicină şi în ştiinţă, că mi-a fost spălat creierul în ce priveşte această substanţă "marihuana", care este de fapt deosebit de puţin toxică. Niciodată nu s-a murit din cauza ei! Şi acest fapt mi-a trezit interesul, pe o lungă perioadă, de a cerceta această substanţă. Marihuana ar putea ajuta la scăderea riscului în anumite forme de cancer, după cum arată un studiu recent al Universităţii Brown, utilizatorii de marihuana pe perioadă îndelungată sunt mai puţin predispuşi la cancere ale capului şi gâtului, inclusiv cancere ale gurii, limbii, nasului, sinusurilor, gâtului şi a nodulilor limfatici.

Cancerul de sân, de prostată, feocromocitomul, limfomul, leucemia, cancerele de piele... o întreagă gamă de cancere în cazuri experimentale, adică pe culturi celulare sau pe animale de laborator se demonstrează că aceste cancere sunt distruse de canabinoide. ...din torentul sanguin a fost transportat în creier. Acolo a întâlnit receptorul de canabinoid dezvoltat în urmă cu milioane de ani într-un mic ascidian şi s-a potrivit de minune, ca o cheie în broască.

Cercetătorii afirmă că substanţele chimice numite canabinoizi şi care se găsesc în marihuana au un efect antitumoral. Oamenii sunt extrem de fericiţi să afle despre capacitatea canabinoizilor de a distruge celulele canceroase. După încă câteva căutări şi încă câteva filmuleţe, m-am decis că era cazul să-mi iau nişte ulei de canabis. Pentru că trăiesc în California, am putut să merg la un dispensar să-mi iau ulei de cânepă. La dispensar ei îl numeau "hash oil". Mai este numit şi ulei de miere sau extract de canabis. Marea majoritate în California, ca şi mine, îl numesc "hash oil". Am folosit uleiul 3 spre 4 săptămâni până să văd rezultate, iar rezultatele au fost impresionante. Nu numai că uleiul îmi vindeca nasul, dar aducea cancerul care nu era observabil, la suprafaţă. Aici sunt câteva poze care arată nasul meu vindecat de extractul de canabis sau "hash oil". Acuma după cum vedeţi, cancerul era scos la suprafaţă şi vindecat.

Destul de impresionant!

În această fotografie de profil se poate vedea clar cancerul adus la suprafaţă şi vindecat. Chestia aia verzui-maronie pe care o vedeţi este uleiul. Deîndată ce am văzut că uleiul de canabis pe care îl aveam mi-a vindecat cancerul, am început să mă întreb de ce doctorul meu nu auzise despre asta? De ce eu nu auzisem despre asta înainte? De ce canabisul este ilegal dacă vindecă cancerul? Şi am căutat până mi-am dat seama că este din cauza profitului şi a politicii. Dar dacă marile companii farmaceutice nu sunt în spatele acestor lucruri nu se întâmplă nimic cu ele, nu-i aşa?

De fapt, Lloyd, mai aveam încă două reportaje, despre medicamente promiţătoare în fazele preclinice, care din cauză că erau orfane nimeni nu le-a ales, şi nimeni nu le putea patenta, aşa că nu s-a întâmplat nimic cu ele! Companiile farmaceutice nu sunt interesate să finanţeze studii pentru un medicament care nu le aduce profit. Acest medicament este deosebit de promiţător, aşa că de ce companiile şi instituţiile nu se aliniază să-l susţină? Pentru că medicamentul nu este patentat, iar dacă cineva investeşte în cercetarea lui, nu va câştiga nimic, pentru că oricine şi-l poate prepara. Costă să zicem cam 100 de milioane de dolari ca să treci un medicament prin toate fazele de testare până să ajungă pe piaţă, aşa că va fi interesant de urmărit dacă acest medicament străvechi va primi o nouă şansă în a deveni medicaţia anticancer.
În mod obişnuit ai un sentiment de "Evrika" şi este de fapt cel mai extraordinar lucru pe care cercetătorii l-au... Nu o să am timp să intru în istoria şi politica marihuanei, (vezi "The Union") O să fac asta într-un alt film. Canabisul, vă pot spune, că era un medicament uzual, (vezi filmul "Grass") care era disponibil în multe forme.
Iată câteva exemple de medicamente stravechi de canabis: Aceasta este o sticluţă de cannabis sativa de uz homeopatic, acestea sunt tablete de cannabis indica, acesta este sirop de tuse cu cannabis indica, aceasta este o sticlă de pastile de cannabis, aceasta este o sticluţă de extract de canabis, altă sticluţă de extract de canabis, canabis indica a doctorului James.

Acesta este un leac din porumb al cărui ingredient principal era cannabis indica. Această medicină ne-a fost luată, iar acuma oameni mor fără să fie nevoie. Este absolut ridicol că acest medicament inofensiv nu este disponibil pacienţilor cu cancer. Te rog pe tine să faci tot ce-ţi stă în putere să răspândeşti vorba despre faptul că, fără nici un dubiu, canabisul vindecă cancerul.

Institutul Naţional de Oncologie(SUA), Societatea Americană de Oncologie,(Google:Antineoplastic activity of cannabinoids, ca să vezi raportul) şi membrii ai guvernului SUA ştiau din 1975 că Canabisul vindecă cancerul. Raportul din 1975 a ieşit la suprafaţă iar acum este disponibil pe internet. Mie îmi este clar că din cauza banilor şi a politicii, un leac pentru cancer a fost ţinut secret şi oameni mor fără să fie nevoie.
Dacă ai pierdut pe cineva din cauza cancerului, ar fi fost şanse ca vieţile lor să fie salvate dacă uleiul le-ar fi fost disponibil. Te rog împărtăşeşte această informaţie fiecărui doctor, cercetător, agenţie de ştiri care îţi trece prin cap.  Tot ce vrem este să ne vindecăm şi nu ar trebui să existe o lege împotriva acestui lucru.Canabisul vindecă cancerul! Este demonstrat!

http://www.erichamel.com/documents/doc_Cancer.html
http://www.erichamel.com/documents/doc_Dessin.html

2 comments:

Doc said...

Ehe, atata vreme cat industria cancerului "produce" o gramada de bani, nu va fi oprita din otravirea oamenilor, iar va fi catalogat "un drog periculos".

albinuta veninoasa said...

O sa fac tot ce-mi sta in putinta pt a avea acces tot mai multi oameni la acest articol. Fiecare dintre ei sa faca o alegere.
Eu stiu doar ce inseamna sa te tratezi cu plante. In prezent folosesc produsele de la albine, previn si tratez multe boli !