Saturday, April 25, 2009

Omul ...oare poate fi ceva mai hidos?

de multe ori, prietenii, cunoscutii, colegii de serviciu ma intrebau de ce nu mananc carne; pt ei, am dat raspunsul, dar pentru mine, cred ca era aici de fapt, ceva din alta viata, din subconstientul unei alte vieti...
Ce consumati la masa asta seara? sau la pranz? ...vizionati filmul: tot ce a inconjurat acea fiinta in ultimele momente ale vietii, vine "calare" peste voi, va urmareste, si sa nu va intrebati de ce aia sau cealalta...
Contine scene de violenta !!!
http://video.google.com/videoplay?docid=-4867469000009495453&hl=en
link luat de la acelasi "treaz" FYMaaa - Iesirea Din MATRIX;
la intrebarea din titlu, am gasit - cred - raspunsul: da, poate fi si acesta e ANIMALUL din om___.

2 comments:

Anonymous said...

Interesant filmul...desi,trebuie sa recunosc,am vazut doar prima jumatate de ora din film.

Elena said...

Lacrimile imi curg siroaie pe obraji,Florin! Doamne,ma intreb oare nu noi suntem animale? Daca ne-ar trata si pe noi cineva asa,oare cum ne-am simti?Mi-e rusine si imi cer iertate in gand de la acele animale chinuite !