Sunday, July 10, 2011

Cand oamenii devin cu adevarat liberi!

"O sa existe si un efect pozitiv din cenzura internetului: faptul ca majoritatea celor ‘spalati pe creier’ si ignoranti, or sa devina receptivi la informatiile anti-sistem pe care acum nu le baga in seama deloc. Vorbim aici (din pacate) de majoritatea populatiei Romaniei. In momentul in care or sa devina receptivi, ar fi bine ca cei care sunt ‘conspirationistii de serviciu’ sa aiba niste materiale de studiu pentru a-i informa si trezi la realitate, pentru ca daca nici atunci nu o sa ne informam familia, prietenii, vecinii, cunoscutii si necunoscutii, consecintele for fi teribile. O sa conteze chiar si atunci, in ceasul de pe urma – sau in special atunci!!!"


Linkuri:

Cateva incidente ce ar trebui sa va determine sa copiati de pe bloguri materialele ce va intereseaza

"De cateva luni bune, am depus o munca epuizanta de a cauta si a descarca ce am considerat ca o sa dispara de pe internet si am ajuns (in clipa in care scriu articolul) la 173 DVD-uri cu materiale informative. In functie de ce raspunsuri o sa primesc, o sa decid in privinta achizitionarii unui HDD de 1.5 TB pentru a le pune la dispozitia celor interesati de a downloada. Este o munca epuizanta si mare mancatoare de timp si daca tot am facut o parte, ar fi bine ca cei care doresc sa faca acelasi lucru, sa nu mai descarce din nou aceleasi informatii si mai bine sa continue de unde am ramas eu. M-as bucura enorm ca cineva sa fie interesat de proiectul meu si pentru cei care inca nu inteleg sau nu cred ca zilele libertatii internetului sunt pe sfarsite, o sa pun cateva linkuri la sfarsitul articolului.
Pentru a ‘vedea’ ce am pe acele DVD-uri, iti trebuie programul WhereIsIt; este un program complex pentru catalogarea arhivelor mari de CD-uri, DVD-uri, si chiar HDD-uri. Apoi trebuie sa descarci cataloagele celor 173 de DVD-uri.
Clipurile de pe YouTube, le-am salvat cu programul Free YouTube Download. E un program extraordinar care iti da posibilitatea sa salvezi toate clipurile unui user, fie ca sunt uploadurile lui, favoritele sau playlist-urile. Tot ce trebuie sa faci este sa copiezi linkul corespunzator de la fiecare din categoriile pe care le doresti si sa apesi pe download.
Pentru site-uri folosesc programul HTTrack Website Copier -[mic ghid de folosire]-. Dintre multele programe de salvat site-uri pe care le-am testat, acesta este cel mai bun. Daca nu stii ce site-uri sa salvezi de pe internet, te poti ‘inspira’ din lista mea. Daca descarci site-uri si doresti sa le pui pe DVD-uri, te sfatuiesc sa le arhivezi cu 7-Zip si sa apesi pe optiunea de compresie, “Store”. Daca nu transformi site-ul in arhiva, e posibil ca programul de inregistrat sa nu poata sa scrie corect toate acele sute, mii sau zeci de mii de fisiere din acel site."

No comments: