Monday, May 11, 2009

"Incordati" si acordati ambele emisfere, namaste !

Mi'aduc aminte ca in romanul "Liniste pe frontul de vest" http://ro.wikipedia.org/wiki/Erich_Maria_Remarque http://en.wikipedia.org/wiki/Erich_Maria_Remarque, eroul pricipal, Paul se declara nemultumit de neputinta institutiilor de invatamant de a imprima discipolilor deprinderi care sa le fie intr'adevar de ajutor; fiind pe front, vreme ploioasa si vant: "degeaba atata scoala, nici macar sa aprinzi o tigara pe ploaie nu au fost in stare sa ne invete...". Am ajuns la aceeasi concluzie privind ce te invata la scoala si ce trebuie sa aplici in viata, insa referirea mea fin aceasta postare face trimitere la literatura de taraba, un fel de "-buna ziua!" "-despic lemne".:)) 95% din popor asta "mananca", daca cumva nu servesc OTV, telenovele, intr'un cuvant - pt ca erau doua:))- tembelism comanda nationala. Daca o carte de factura informationala e greoaie la citit, de multe ori trebuind sa intorci filele, sa mai reiei odata lectura la anumite pasaje pt a face o conectabilitate clara, ba chiar obosesti de multe ori - daca mai esti si obosit de la serviciu, mai bine nu te apuci:), la polul opus e "-ce citesti acolo?"..."-ei, ...ceva usor, sa treaca timpul..." ????? unde om drag, unde sa treaca, sa se duca unde? dragule, el trece, se duce si fara invitatia si acceptul tau - dar tu, ce faci? dormi, da?...te odihnesti, faci o afacere, conduci masina pe "drumuri de munte" asfaltate de care esti si mandru tare - asta inseamna ca nici conditie fizica nu prea ai, dar cat de permeabil la informatia adevarata esti? multi ar crede ca vorbesc aici de acea informatie care te ajuta spre a da din coate in viata, de a te "descurca", a te "ajunge"...himere, prietene, gogosi...aceasta impresie falsa despre informatia adevarata (bai, eu stiu aia si aialalta, daca ma intreaba cineva, stiu in secunda doi, ce bine ca am stiut ca ala a facut afaceri cu...uite, am fost atent si acu dorm in Parlament, hihihi), nu face decat sa "alimenteze" mandria si orgoliul, doua defecte majore ale omului contemporan, sustinute de rational; cine mai e ca mine, vai ce am realizat, ce tzepe am tras, ce destept sunt, se vede, nu? Oameni destepti au fost cei care au descoperit cate ceva ce a ajutat omenirea si a propulsat'o spre progres, sau descoperiri in medicina, sau in zacaminte... Acel fapt inseamna evolutie pentru acea entitate. Instaurand - vezi Doamne - democratia, si vezi ca e economie de piata - tot ce e nociv, toxic, de prost gust, incepand de la mancare, droguri, vestimentatie, indeletniciri, timp liber, este speculat in a deveni "ingurgitabil" a fi in "top", fara de ele esti paria, esti "nasol". Munca ta, care inseamna bani in final, se duce pe aceste "zero" care nu fac viata mai buna; o fac mai searbada, mai "fara gust, fara culoare", devii sedentar, faci "chishcutze", barbie, burtoaca, nu te misti - deci nu faci mai nimic, adica nici evolutie. Evolutia nu se face dormitand, facand bilutze din nas si bagandu'le in gura (e inregistrare cu acest fenomen petrecut in Parlamentul Romaniei, e premergator evolutiei spirituale pe care tocmai o petrecem:) ) sau intoxicand organismul cu ....cu ce da societatea...:)). Sa vedeti cum stau lucrurile si faptele: intotdeauna, populatia s'a situat undeva intre 800 mil si 1 miliard, a crescut de la inceputul sec XIX'lea. Astazi, la peste 6 miliarde, aceleasi suprafete de pamant, ce credeti ca a crescut: productie de carne, ori tocmai am aflat ca durerea si furia, toate cele simtite de animal in momentul asasinarii vin dupa tine, aducand toate cele "trebuincioase", de ex. accidente, boli, insatisfactii, bube, etc. Dupa carnea bruta, vin celelalte produse semipreparate care stau in frigider si cate 6 luni...wau, ce ca lumea!!! Cum sa bagi asha ceva in gura? Cate "rahaturi" sa le spun pe romaneste- au in ele aceste produse, "inmultite" cu fel de fel de afanatori, emulgatori, coloratori, E'utori, pt putori? Oameni buni, in drum spre casa cumparati o telina, 2 morcovi, 2 rosii, 1 castravete, 1 pastarnac, 1 lamaie, ceva mirodenii fara a distruge stomacul, usturoi, ceapa, ulei de masline. Mananci la 18.00. Inainte cu juma de ora poti consuma fructe, sau o salata de fructe uscate cu seminte, miez de nuca, toate hidratate. Nu macati paine, mai dospeste inca 24 de ore, in stomac, ceea ce e aiurea. Mamaliga e f buna. In stomacul tau temperatura e de pana la 40 grade daca tu fierbi legumele si fructele, la ce aport caloric te astepti, ele deja au fost omorate si apoi cate toxine e obligat organismul sa suporte, lupta contra acestora, fapt petrecut in intestinul gros, prin acoperire cu mucus a ""fast food -kk'ului". Cand mai aud pe cate o persoana "dimineata dau o margarina la copil...." e groaznic; ca sa poata lua ceva din margarina, stomacul ar trebui sa ridice temperatura la peste 200 de grade C. Da un fruct la copil, un ceai cu biscuiti obisnuiti si miere de albine - nu gem, pt ca: fructele au fost fierte, nik bun pt organism, contine zahar care ia din organism calciu de unde poate, mai ales din oase, calciu necesar la prelucrarea zaharului. E o aiureala cu lapte la copil; laptele de vaca e pt boutz, el e copilul vacii, si nu copilul tau. Aport mare de calciu il gasim in varza alba. Mananc dupa descrierea facuta mai sus cu telina si celelalte de de 3 ani. Nu dureri de stomac, nu oboseala, nu pete pe creier, nu varice, nu si nu. E drept ca dulcele ma tenteaza si nu prea rezist, dar 90% din alimentatia mea e ok. Nu fierb decat orez, restul de fructe si legume, inainte de a ma limenta trec numai pe sub cutit sau razatoare. Gandesc mai clar, mai iute, am o parere mai buna despre mine, vad ceea ce trebuia sa vad de mult, dar comoditatea si lipsa de info m'au impiedicat. Capacitatea de a genera ganduri cu subiect pozitiv catre tine sau alte persoane este posibilitatea ta de a ati face mult bine. E foarte usor si efect imediat. Vad de multe ori fericirea...unii vor rade. De ce sa nu rada? Cam asta le'a ramas. Cap patrat, minte fisie ca si Chile, ras tamp. In aceeasi stare am fost si eu, si credeti'ma eram tare fericit in - am denumit'o - crudotampeala mea. Eram cel mai fericit prost. Nu stiam nimic, puneam un picior in fata celuilat, mandru de plesneau hainele si pielea - chiar nu ma mai incapea la 94 de kile:)). Si ce orgoliu aveam frate, nici macar cu fotografia ta nu'mi puteai trece prin fata. Eram un esec pt Creator, eram o rusine. Primul pas a fost schimbarea alimentatiei spre atenuarea presiunii suportata de coloana vertebrala - vinovat nu eu, quintalul de carne. Am pierdut rucsacul de 20 kile ce'l purtam cu mine oriunde, apoi s'au schimbat perceptiile, urmare a detoxificarii; 2 ani au trecut pentru ca acest fapt sa se petreaca. Nu faceti coada la marketul instituit de societatea putreda de astazi, fiti voi, fiti quanta de Dzeu din voi, nu plecati capul - sau scoateti mandri pieptul, pentru ca ambele atitudini aduc prujudicii spiritului, instituind boala. Tot timpul ganduri pozitive, respect pentru omul care e in fata voastra - pentru ca Divinitatea e in el cum e si in tine - si tactici de aparare psi. In postari anterioare aveti link'uri catre carti de "profil". Nu radeti, fiecare are probleme la care nu gaseste raspunsul; are numai intrebari: "de ce mie mi se intampla?", " cu ce am gresit?" "am racit, cred ca am stat in curent" "m'am lovit, nu am fost atent"...aiurea omule, aste's intamplari favorizare de actiunile tale contrare programului initial al Creatiei, de actiuni ce au atins exprimarea prin liber arbitru a altei persoane, sau actiune pe care trebuia s'o intreprinzi, dar tie ti s'a parut ca daca astazi nu ai facut'o, s'a uitat, si n'ai mai facut'o. Raspunsul la cele de mai sus este invariabil: pentru ca esti in matrix, crezi ceea ce auzi, faci ce ti se spune, dai banii pe ce ti se arata, mananci ceea ce ti se arunca'n market'uri, te odihnesti prost si nu la orele de odihna, nu incerci bucurii, nu oferi dragoste, intr'un rezumat, esti un CNP si atat, esti "unul" ce plateste taxele, isi trece viata fara de stiinta vietii, traiesti ca si cand ai muri. Gasit undeva acu 2 zile, maya spunea :"cand va termina de distrus totul de pe planeta in vederea imbogatirii, omul alb va realiza ca BANII NU SUNT DE MANCARE". Acesta e comanda matriceala a omului de la inceputul mileniului III: "care e solutia de a mai face niste bani?" Asta'l guverneaza, drept urmare, asteptam sa se termine cele ce se pot inca transforma in bani; abia apoi oamenii vor fi egali in exprimare si gandire, avand o baza comuna si egala de valori.
Desteptati'va! De nu, dormind ca si ieri, macar nu iesiti pe strada...

1 comment:

Elena said...

Vorbele tale imi fac mult bine,ma energizeaza,dragul meu,le simt venind de undeva din interiorul inimii mele.Am vazut cateva poze de-ale tale pe blog,efectul vietii sanatoase se poate observa privindu-ti corpul fizic,iar gandurile bune citind scrierile tale.Mi-as dori sa fim prieteni.